poniedziałek, 27 czerwca 2016

Holiday

Hej!!

W końcu nadeszły upragnione wakacje, imprezy, koncerty, wyjazdy, obozy..
Ja w tym roku takich konkretnych jak co roku planów nie mam; oprócz obozu nad morze :)
Trzeba dobrze wykorzystać te dwa miesiące! :D

Moje wakacje zaczęły się dużo wcześniej, ponieważ zaraz po wystawieniu ocen, a miałam je tydzień przed zakończeniem roku pojechałam do mojej najlepszej przyjaciółki, oprócz tego widziałam się z siostrą, ze znajomymi, jakoś to zleciało :)
Poza tym zbliżają się urodziny mojej koleżanki, i byłam dzisiaj po prezent. Przy okazji zrobiłam zakupy dla siebie :D

Nie chciałabym zmarnować tych wakacji, myślałam o nauce języka angielskiego, przeczytać parę książek, pójść do pracy, być bardziej aktywna w blogowaniu itp.
A wy macie jakieś plany?  


Udanych wakacji! SB




(kolaż paru zdjęć z ostatniego czasu)

15 komentarzy:

  1. Moje plany? Zdać sesję (wciąż trwa) i znaleźć praktyki w jakiejś fajnej gazecie ;)
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie :)
      + jak szukasz praktyk w gazecie? Dzięki za odpowiedz :*

      Usuń
  2. Miłych wakacji :D
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. praktyk najlepiej szukac osobiście chodząc i się pytając:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że te wakacje szybko zlecą więc trzeba już brać się do roboty :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wakacje szybko zlecą
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również chciałam w te wakacje poprawić swój angielski, ale wydaje mi się, że nici z tego :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam czytać książki, może nawet znaleźć pracę...I oczywiście robić spontaniczne wypady z przyjaciółmi :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam konkretnych planów, niektóre czynności są oczywiste a inne wyjdą na spontanie :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja własnie wróciłam z wakacyjnego wypadu do Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji! <3
    Ja w czwartek jadę na Mazury, a reszta na spontanie! :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam żadnych planów. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety już wakacje prawie się kończą :c I chyba na tę resztkę nie mam planów. Również udanych wakacji życzę :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje, wakacje, i już po nich :D Na szczęście ja właśnie skończyłam liceum:)
    Widzę, że często robisz kolaże, lubię je oglądać, posty lekkie i przyjemne - przynajmniej na pierwszy rzut oka. Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam!:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń