sobota, 11 czerwca 2016

Maj/Czerwiec

Hej, ostatnio w ogóle nic nie zamieszczałam na blogu, było to spowodowane brakiem czasu, chęci, wycieczkami, nauką..  ale postaram się poprawić :)


Wracając do posta- za niedługo nasze niecierpliwie wyczekiwane wakacje. Powiedzcie mi kto na nie nie czeka? :P Spotkania z przyjaciółmi, pakowanie na wyjazdy, podróże, wstawanie o 11, lody, ogniska, rowery -mogłabym tak cały czas wymieniać. W tym roku w na pewno jadę na obóz, co do pozostałych wyjazdów jeszcze nie jestem pewna, ale bieżąco na blogu będę pisać :)
A wy macie jakieś plany na wakacje? 

Co wiąże się z tym postem to, to że zaczęłam ćwiczyć od jakiegoś czasu,żeby poprawić swoją sylwetkę, a dokładniej zaczęłam biegać i ćwiczyć z Mel B, którą polecam! Może wy macie sprawdzone sposoby na zrzucenie kilku zbędnych kilogramów i ciekawe ćwiczenia? 
Oprócz tego zastanawiam się żeby po wystawieniu ocen pójść na siłownię:)


A propos wystawienia ocen, już z ogromną niecierpliwością czekam aż zostaną wystawione. Mi zostały jeszcze 3 dni intensywnej nauki, popraw. A wystawienie ocen mam dopiero 17 czerwca, chyba najpóźniej :/ Dużo moich znajomych mają wystawione albo będą mieli w poniedziałek. Mam nadzieję że uda mi się wyciągnąć z kilku przedmiotów i mieć lepsze oceny na świadectwo.

Jak z waszymi stopniami? :) Zależy mi na dobrych ocenach, na tegorocznym świadectwie, ponieważ jestem w 1 klasie liceum i ponad połowa ocen będzie na świadectwie maturalnym.


W sumie wyszedł taki luźny post na blogu, mam nadzieję że wam się spodoba, komentujcie i piszcie co o tym sądzicie:) 

Przesyłam wam parę zdjęć z ostatniego czasu- z wycieczki do Parków Narodowych, Warszawy nocą i inne.


         



   

22 komentarze:

  1. Plany na wakacje już mam, ale jeszcze nie wiem czy zdążę je zrealizować ^^
    Bardzo fajny mix zdjęć :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj na wakacje mam sporo planów ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkretnych planów jeszcze nie ma ale na pewno się znajdą :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z moimi ocenami jest bardzo dobrze. Życzę ci dużo silnej woli, żebyś wytrwała w ćwiczeniach :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. plan na wakacje to wypocząć :D wszystko okaże się w trakcie :D ładne zdjęcia

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje sie zblizaja - ludzie chcą chudnąć :D Meega dużo filmików jest ale radziłabym Ci coś na świezym powietrzu, ładna pogoda to dlaczego nie skorzystac z niej? Rower, Rolki chociażby basen :) i oczywiście zdrowe odżywianie - wiem po sobie :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne snapy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja napisałam trochę o swoich planach na blogu. Cudowne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, a na jakim kierunku jesteś?
    Problemy zdrowotne masz czy coś, że tak późno ocenki wystawiają? BO chyba nie jestem w temacie :P wybacz.
    Co do wakacji, to mam już je dawno choć kompletnie nie odczuwam.. za to swoje spędź tak jak powinnaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie rozszerzony j.polski,
      szkoła taka; większość moich znajomych miało wystawione jakiś czas temu,
      mam nadzieję że będą to jedne z lepszych wakacji :)

      Usuń
    2. Na razie? Planujesz zmienić czy iść dalej?

      Usuń
  10. ja akurat nie mam konkretnych planów na wakacje :D

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nadal nie mam planów na wakacje... Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń