środa, 20 kwietnia 2016

Sick & zalegli ulubieńcy

Hej 
Co tam u Was słychać?
Ja od paru dni jestem chora , ale już jest coraz lepiej, dlatego postanowiłam że nadrobię parę rzeczy na blogu.

Wiem,że właśnie kończy się kwiecień, ale lepiej później niż wcale. Przechodzę do konkretów; a mianowicie już sam post mnie zdradził, chodzi o ulubieńców zeszłego miesiąca. Mam nadzieję ze wybaczycie mi kilkudniowe opóźnienie.

Marzec był miesiącem w którym trochę się działo i który szybko zleciał. W marcu były
★ moje 17 urodziny ★ odwiedziłam cudowną Barcelonę ★ drugi raz w życiu jadłam sushi- ale o wiele lepsze ★ spędziłam najlepsze urodziny i dostałam wspaniałe prezenty był też dzień wiosny byłam na pizzy z przyjaciółmi


   Jedzenie




Kosmetyki
Postanowiłam w tym miesiącu że zadbam o pielęgnacje mojego ciała, wcześniej wspominałam już o masełku z Bielendy, które jest niesamowite. Muszę wspomnieć o moim kremie do rąk z Neutrogeny i żelu antybakteryjnego z Carex'a. W tym miesiącu często używałam pudru PAESE, który wam serdecznie polecam, paletki z essence, która jest świetna bo ma kilka matowych odcieni i można ją stosować do codziennego makijażu:)  Oczywiście nie mogłam pominąć pomadki do ust z Lovely, którą poleciła mi moja koleżanka- pomadka jest świetna.






Film / Serial



♥ Pamiętniki wampirów Super serial, oglądałam kiedyś ale w Marcu powróciłam do oglądania, serial naprawdę wciąga - polecam obejrzeć!









SubGirl

18 komentarzy:

  1. Pomadkę z Lovely posiadam :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to życzę zdrówka, pogoda ostatnio sprzyja chorobom :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam Carexa i Neutrogeny, są ok ;)

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog bardzo przestrzenny ! Świetne masz zdjęcia ! Obs/obs ? Napisz u mnie OK :) (jak zaobserwujesz) www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilkudniowe? :D hehe ;p
    NO TO WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, bądz duża i rośnij jak najwyżej ! :D
    tez chcialabym odwiedziec barcelone... ale jako pierwsze muszą byc wyspy wielkanocne ! :D pozdrawiam :D
    a co do komentarza na moim blogu, tak. masz racje, to PEWNOSC siebie sprawia, ze osiagamy wiecej, niz w rzeczywistosci, byloby na nas stac ;p

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi ulubieńcy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię Pamiętniki Wampirów już od kilku lat :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post! :)
    Bardzo ciekawi ulubieńcy.
    Te cienie bardzo mi się podobają.
    z-pasja-w-obiektwyie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi ulubieńcy! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam ta sama pmadke, a na zdjeciach sushi.. kocham <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder z Paese jest prześwietny! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. od dawna chcę właśnie zacząć oglądać PW, ale nigdy nie mam jakoś szczególnie czasu ;3 co do jedzenia to kocham sushi <3

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń