niedziela, 20 marca 2016

Haul kosmetyczny

Hej,

Co tam u was słychać?
Zauważyłam że w poprzednim poście wielu z was podobały się zdjęcia za co bardzo dziękuję, nie wiecie jak to motywuje :)
________________________

Na początek chciałabym uprzedzić że posty będę regularnie dodawać co sobotę, ewentualnie na dniach również może się coś pojawić i żebym nie zapomniała od razu dziękuję za życzenia urodzinowe pod poprzednim postem :*
________________________

Dzisiaj przychodzę z postem zakupowym, co ostatnio kupiłam.
Będą to po krótko opisane produkty a tych co używałam napiszę co o nich sądzę.
Z góry uprzedzam nie będzie kolorowych kosmetyków tylko pielęgnacyjne.

Od lewej strony-Odżywczy krem do rąk z maliną nordycką Neutrogena
Krem spełnia swoją rolę nawilża i sprawia że dłonie stają się miękkie i jedwabiste, zapach ma przyjemny ale cena trochę wygórowana.. Ale ogólnie polecam

Po środku- głęboko nawilżająca kremowa emulsja do ciała Neutrogena
Krem spełnia moje oczekiwania, nawilża bardzo dobrze nie zostawiając tłustej konsystencji, używając go wieczorem następnego dnia rano skóra jest naprawdę gładka i przyjemna w dotyku. Polecam.
Po prawej stronie- żel do oczyszczania twarzy Neutrogena
Przede wszystkim żel zawraca w głowie przyjemnym orzeźwiającym zapachem grejfrutowym. Przyjemny dla skóry,nie podrażnia, oczyszcza i odświeża 



Od lewej- szampon nadający objętość Farmona
Kupiłam ten szampon ponieważ potrzebowałam szamponu bez SLS, są różne warianty tego szamponu, więc można wybrać coś dla siebie.Oprócz szamponu z tej kolekcji jest odżywka i mgiełka do włosów. Ślicznie pachnie. Wart swojej niewielkiej ceny. Jeśli szukacie szamponu bez sls to mogę wam go serdecznie polecić :)
Po środku- masło do ciała Bielenda
Jest to mój najnowszy zakup z Rossmanna, kupiłam go, ponieważ potrzebowałam kremu brązującego do moich bladych jak ściana nóg. Mam nadzieję, że się sprawdzi i to co obiecuje producent po części okaże się prawdą. Masło z 3 drogocennymi olejkami-makadamia,marula,kukui. Jeśli okaże się fajny to wspomnę o nim w ulubieńcach, których planuję zrobić pod koniec miesiąca:)

Ostatni to- płyn micelarny Garnier
Też nowy zakup, wczoraj użyłam. Może nie usuwa do końca makijażu, ale jest delikatny, odświeża, koi. Myślę,że sprawdzi się ale szału nie ma. Dostępny w Rossmannie


 Są to wszystkie rzeczy zakupione w Rossmannie,oprócz szamponu.

Jeśli chodzi o płyny micelarne macie jakiś swój ulubiony i sprawdzony?
Może macie jakieś sprawdzone swoje balsamy?


suburban girl

56 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o tej emulsji do ciała z neutrogeny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kosmetyki, chętnie wypróbuję niektóre ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki , niektóre z nich już wypróbowałam i są rewelacyjne :**
    Zapraszam do mnie , może wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy polecają ten płyn micelelarny z garniera wiele razy chciałam go spróbować ale zawsze coś mnie od niego odpycha. Bardzo dawno temu ,gdy dopiero zaczynałam moją przygodę z kosmetykami kupiłam sobie żel do mycia z garniera taki ze szczotką na końcu. Po dwóch użyciach na twarzy miałam tyle nieprzyjaciół ,że szkoda mówić dlatego całkowicie odeszłam od produktów tej firmy. A szkoda, balsamy i kremy mają podobno świetne :) ja sama używam płynu micelarnego z ziaji - ulga i sprawdza mi się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go używałam zawsze tego płynu, ogólnie produkty z ziaji są świetne:)
      Mam nadzieję że płyn micelarny z garniera nie okaże się nieudanym zakupem, ponieważ mam bardzo wrażliwą i delikatną skórę ..:/
      Bądźmy dobrej myśli. Jak coś dam znać ;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tego masła do ciała!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! Wczoraj wypróbowałam i pachnie cudownie :)

      Usuń
  6. Produkty z neutrogeny zawsze bardzo lubiłam :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tych kosmetyków

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale masełko ciekawie się prezentuje :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam że Nautrogena ma kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :) Płyn od Garniera już od dawna mnie kusi, ale mam swój Oeparol :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie wypróbuje :) Świetny post.

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie szampon na objętosc :)
    Mogłabys poklkac u mnie w linki ? + może wspólna obserwacja ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki tych firm i chętnie przetestuję również te opisane przez Ciebie :) Dobrze się składa, bo wybieram się właśnie na kosmetyczne zakupy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że mogłam pomóc, udanych zakupów:)

      Usuń
  14. również obserwuję:)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie będę wpadać co sobotę :) Fajny haul :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny haul :) uwielbiam te kremy z Neutrogeny

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. jak płyn micelarny to z ziaji <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też,ale chciałąm coś zmienić spróbować czegoś nowego :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Płyn micelarny z Garniera jest świetny, stosuję go od dawna i cały czas uwielbiam.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam od paru dni i jest jak narazie super :)
      wpadnę :)

      Usuń
  19. Ja używam płyn micelarny z Biedronki i bardzo go lubię :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię robić zakupy w Rossmanie. A to masło mnie ciekawi, chyba się na to skuszę :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajne, ale zauważyłam ze w niektórych miejscach na nogach zostawia plamy ;/ może to się wyreguluje, poza tym jest świetne:*

      Usuń
  22. używam większości są świetne <3

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę <3 Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten plyn z garniera :) wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli się do niego chyba przekonuję ;)
      wzajemnie :*

      Usuń
  24. świetne rzeczy Ja koniecznie muszę sobie kupić do oczyszczania twarzy ;p


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chciałabym przetestować te produkty z Neutrogeny, słyszałam dużo dobrych opinii na ich temat! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba w końcu skuszę się na te kosmetyki z Neutrogeny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Seria z maliną nordycką jest super, reszty produktów niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Emulsję do ciała z Neutrogeny miałam. Małe opakowanie zeszło mi szybko, a to duże męczę do dziś. Miało już inną konsystencję i nie pozostawiało takiej miękkości na skórze. Jednak jak będzie okazja to coś sobie z tej serii jeszcze dokupię.
    Niestety nie natrafiłam jeszcze na idealny płyn micelarny. W tej chwili mam z firmy F&F.
    Wydawało mi się, że obserwuję Twój blog, a jednak nie jestem w obserwatorach, więc teraz to nadrobię. ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie ten płyn micelarny jest średni. Ma trudności ze zmyciem makijażu i pozostawia bardzo tłusty film na mojej twarzy. Może to tylko ja jestem takim dziwakiem i za nim nie przepadam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry jest ten płyn micelarny, przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Neutrogena to bardzo dobrej jakości firma, w ich przypadku cena równa się jakość. Bardzo dobre wybrałaś kosmetyki, sama niektórych używam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń